Deposit_

Fiz um depósito a tarde e até agora não entrou na minha conta!!!

2 Likes

@cheeney-achages-2 lamentamos notar isso. No entanto, precisaríamos verificar melhor seu problema. Portanto, por favor, entre em contato conosco via LiveChat, para melhor assistência e proteção dos dados da sua conta. Trabalharemos com você para resolver quaisquer problemas o mais rápido possível.

Aparece isso pra mim … A transação não foi bem-sucedida

Lamentamos, mas você excedeu o número de transações de depósito permitidas para este método de pagamento .

Como faço agora ?

Good day i have a problem when lam depositing on my deriv account

1 Like

I made deposit throygh btc and i have nit been credited, its over 24hrs now

1 Like

Hello, @behoofs-adnouns-2. Thank you for joining the community! We regret to note that. Kindly reach out to us via LiveChat, for better assistance and protection of your account’s data. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

1 Like

El volatility 75 ya fue?? Esta bajando como nunca en la historia

Why my Account was not take my deposit , because my proof of address and
proof of identity it’s was verified …why don’t take my deposit please
help me please guys

Hi @abutter-adorner-2. We’re sorry to hear this. For better assistance and protection of your account’s data. Kindly reach out to us via LiveChat. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Hi , i have be making deposit but the MasterCard payment methods is declining , and i have verified my Account

Hi @abutter-adorner-2. We’re sorry to hear this. For better assistance and protection of your account’s data. Kindly reach out to us via LiveChat. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.