Opening a Corporate or Business Account with Deriv

Dear Deriv Community,

Clients are able to create a corporate or business account with us. Kindly contact us via Live Chat and we’ll help you through it. We’ll need the following information:

• Name of entity
  • Certificate of incorporation
  • Memorandum and articles of association
  • List of directors
  • List of shareholders
  • Authorization to manage the account (if your business has more than one director)
  • Passport and utility bill/bank statement of the person managing the account and of each director and shareholder (if your business has more than 1)
  • Utility bill/bank statement containing the address of the business
  • Source of wealth documentation

Please note that we may request more information during the signup process. Also, kindly allow 1 to 3 working days approximately for the respective team to process and work on the account creation.

Eu fiz muito login agora meu e-mail quando é para mim redefinir a senha que é uma nova conta não tá prestando o fala que o meu e-mail já está em uso o que eu devo fazer para recuperar minha conta

Olá, @anilins-adopter-2. Obrigado por ingressar na comunidade! Lamentamos notar isso. Por favor, entre em contato conosco via LiveChat, para obter uma melhor assistência e proteção dos dados da sua conta. Trabalharemos com você para resolver quaisquer problemas o mais rápido possível.

Please assist me on opening corporate account…I mean what do I need to do open the account…I would really appreciate your assistance

I want to open real trading account on deriv

I want to open deriv trading real account

Hi @capsula-adepter-2, Thank you for posting in our Deriv Community. For better assistance and protection of your account’s data. Kindly reach out to us via LiveChat. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Hello, @camails-agynous-1. Thank you for posting in our Deriv Community. You may check this article for account creation:

and also this article,

However, if you have any other inquiries, kindly reach out to us via LiveChat for better assistance and protection of your account’s data. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Thank you for the response, I have all the documents required to open a corporate account, e.g Name of the entity, certificate of incorporation, memorandum and articles of association etc, so how do i go about submitting these documents…please assist me

@capsula-adepter-2 Thank you for replying us. As advised in previous comment, we would recommend you to reach us out via LiveChat for better assistance and protection of your account’s data.

Okay I understand that, so I have open a real account for myself, so I want to change that account to corporate account, so please guide me how to go about it.

Hello, @capsula-adepter-2. For the protection of your account’s data, kindly contact our Live Chat team for better assistance on this matter.