Cant login to my MT5

Im struggling to login on my MT5 I’ve tried every possible way now but can’t get through i even funded my account now

Hello @blighty-acaters-2 ,

Thank you for joining the community and for leaving us a comment.

We are truly sorry to hear that you are having issues accessing your MT5 account.

Kindly please contact us via Live chat for better protection of your account’s data.

We will work with you to resolve any issue as quickly as possible.

Thank you.

Ive tried so many times but i havent got help i even funded my account but i cant trade.

Hi, Am also unable to to get into my account via my pc, I have tried severally and its not working

Tampoco puedo conectarme el mt5 en mi computadora, he cambiado de clave varias veces y sigo con el mismo problema. desde mi celular no tengo problema, el problema solo es desde mi computadora. espero que me brinde soporte lo mas pronto, muchas gracias

Hi @blighty-acaters-2 ,

Thank you for joining the community and for leaving us a comment.
We are truly for the inconvenience that you are experiencing with your MT5 account.

Kindly please reach out to our Customer Support via Live chat for further assistance on this matter.
Please note that it is for better protection of your account’s data.

We will work with you to resolve any issue as quickly as possible.

Thank you.

Hi @cablese-academy-2 ,

Thank you for joining the community and for leaving us a comment.
We are truly for the inconvenience that you are experiencing with your MT5 account.

Kindly please reach out to our Customer Support via Live chat for further assistance on this matter.
Please note that it is for better protection of your account’s data.

We will work with you to resolve any issue as quickly as possible.

Thank you.

Hola @allower-aerials-2 ,

Gracias por unirte a la comunidad y por dejarnos un comentario.
Realmente estamos a favor de los inconvenientes que está experimentando con su cuenta MT5.

Comuníquese con nuestro Servicio de atención al cliente a través del chat en vivo para obtener más ayuda sobre este asunto.
Tenga en cuenta que es para una mejor protección de los datos de su cuenta.

Trabajaremos con usted para resolver cualquier problema lo más rápido posible.

Gracias.

pero en el chat en vivo me sale un robot que me responde, y me tarda mucho explicarle, y no se que opción del menú elegir en el chat en vivo

Hola @allower-aerials-2 ,

Gracias por unirte a la comunidad y por dejarnos un comentario.

Tenga en cuenta que, en el chat en vivo, antes de ser dirigido a un agente para que lo ayude en tiempo real, primero lo ayuda un robot para que su problema pueda ser dirigido al departamento correspondiente. Puede escribir “hablar con soporte” para ser dirigido a un agente. Le informamos que el tiempo de espera dependerá de la cola de clientes presentes.

Gracias.