Enhanced Due Diligence (EDD)?

EDD refers to ‘Enhanced Due Diligence’. This is the second layer of authentication checks that will be done on any clients decided by the relevant department after a thorough examination is done. Further information and documentation related to the clients’ source of wealth like payslip, saving account bank statement, and tax return are collected at this stage.

Following our Terms and Conditions:

6.1.3. Depending on applicable regulations that govern your account, the KYC documentation that we shall request may include, but may not be limited to, the following:

6.1.3.3. Proof of wealth: a formal document that shows your source of funds, for example, your payslip or bank statement.

For more information, you may find the Terms and Conditions via this link:

If you have any questions, please visit our Help Centre or contact us via Live Chat and WhatsApp.

1 Like

Cuánto tiempo lleva la revisión de la documentación que se envía, en mi caso me solicitaron hace más de 15 días y envié todo lo que me pidieron, rol de nómina, contrato laboral, extractos bancarios, prueba de ingresos, contrato de préstamos bancarios realizados… Envié toda esta documentación y me han suspendido y bloqueado mis fondos, no puedo disponer de ellos, necesito que me den den una respuesta y solucion urgente.

Estimado @cestida-adultly-2,

¡Gracias por unirse a la comunidad!

Lamentamos tener esto en cuenta. Sin embargo, necesitaríamos consulte más sobre su problema.

Por lo tanto, comuníquese con nosotros a través de LiveChat para obtener una mejor asistencia y
protección de los datos de su cuenta.

Trabajaremos con usted para resolver cualquier problema lo más rápido posible.

I have been waiting more than 10 days for the account review to be completed.

Hi @begrown-acacias-2, thank you for reaching out to us. In regards to your case, kindly be informed that our team is almost done verifying your documents. They will get back to you within 3 working days and you may refer to the ticket MALKQ on your inbox from your gmail account. Should you have any issues or inquiries, please do not hesitate to reach out to us via Live Chat or Whatsapp. Thank you.