Fraud Advertiser on Deriv D2P

Today I sold 70.50 dollars to a advertiser whose name is Sarthak deole.
He told me to confirm payment then only he will release the payment. So I confirmed the mail. But that person didn’t transferred money to my account.
He is a cheater. Don’t trade with him on DerivP2P.

Dear @Swapnil_Thikane. Thank you for joining the community and for leaving us a comment. We are truly sorry to hear that you are facing such an inconvenience. Please reach out to our Customer Support team, which is available 24/7 via Live Chat, for better protection of your account’s data. We will work with you to resolve any issue as quickly as possible.

Buen dia, ayer fueron extraidos fondos de mis cuentas deriv e intentaron venderlos a traves de P2P, se abrió una dispuesta en mi contra cuando soy victima de la situacion, el chat en vivo ni whatsapp sirven absolutamente para nada, solo hay un robot que no da respuestas claras al respecto. Deriv es complice de las actividades fraudulentas que se estan presentando y que son varias por no manejar un protocolo de seguridad adecuado y riguroso

Estimado @banjara-affears-2 , ¡gracias por unirse a nuestra comunidad! Lamentamos sinceramente escuchar esto. Para ayudarlo más con respecto a su caso, comuníquese con nosotros a través de LiveChat, para una mejor asistencia y protección de los datos de su cuenta. Trabajaremos con usted para resolver cualquier problema lo más rápido posible. Gracias.

Today traded with shem-stewart
He conned me
By telling me to confirm payment before he sent the money.
Dont trade with him
Is no:0727495926
Kenya

Hi @barways-acutest-2, thank you for joining our community! We are sorry to hear this. To assist you further in regards to your case, kindly reach out to us via LiveChat and provide the order ID, for better assistance and protection of your account’s data. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible. Thank you.