Proof of identity upload

My first proof of identity failed , please where can I click to see where to upload proof of identity because under proof of identity it was showing canceled and need to verify manually…

5 Likes

Bonjour!
Je suis dans le même cas que vous, est ce que vous avez trouvez une solution à ce problème?
Quant à moi, je cherche toujours à résoudre ce problème mais toujours pas de solution.
Merci!

1 Like

hello I need help my proof of identity is not working

1 Like

I need to upload proof of identity

1 Like

I need to upload proof of identity

1 Like

não esta ativado campo para mandar os documentos e comprovante de residencia
]

Hi, please, for better assistance and protection of your account’s data. Kindly reach out to us via LiveChat. We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible. Thank you!

Bonjour !
Pour une meilleure assistance et protection des données de votre compte, veuillez nous contacter via LiveChat. Nous travaillerons avec vous pour résoudre tout problème le plus rapidement possible. Merci !

Olá, para podermos te atender melhor e também pela proteção dos dados de sua conta. Por favor, pedimos que entre em contato conosco pelo LiveChat e nossa equipe irá te auxiliar o mais rápido possível.
Obrigada!

I received a notification to verify my account by uploading proof of identity. I am following the procedure for proof of identity. I have chosen to use my national ID. I have put in my ID number. But when i press verify, i get a feedback “You don’t need to authenticate your account at this time” Am thus not taken to the page where i should upload the identity documents. How do i go about to upload the documents ?