verify account problem

There was an issue on uploading the documents when i was going verify my account.
message came it was mentioned that you’ve reached the limit for uploading your documents.
this is my account please let me re-upload the document again as i couldn’t upload it previously.

these people wont help you bro

Hi bulgier-acridin-2,

Please, for better assistance and protection of your account’s data, kindly reach out to us via LiveChat. We will assist you to verify your account as soon as possible.
Thank you!

Warum kann ich nicht meine Adresse Verifizieren?

Hast du es geschafft

J’ai le même problème, j’ai change le nom mais a chaque fois que je télécharge ma carte d’identité c 'est tout lz temps refuse donc j’ai mis au nom de ma conjointe même chose et de ma sœur toujours la même choses et maintenant , plus possibilité de re télécharger le document, quel est lz problème au niveau de la validation ?
Oui il y a question de sécurité mais faut aussi faciliter les choses car la c’est trop difficile, mon argent reste bloqué dans que je puisse faire quoi que ce soit

Your chat system helps no one at all, the bot does’nt ask question that describe the situation one is facing